Electronice de la A la Z
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.
TRANSLATE
Publicitate




Anunturi
Recomandari
online store

W10

RO-
DATASAT

Service TV

Softuri TV

Parteneri




DTH - receptie TV satelit

e-Depanare Grup















Ремонт аппаратуры (схемы, справочники, документация)



Publicitate



Top postatori
Costin (4365)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
titus08 (1213)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
stanley (728)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
Bughiu (636)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
Florinel TV (574)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
fox (304)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
petriangabor (197)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
ionica68 (155)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
coconut (113)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
nicumicu47 (103)
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 

Cei mai activi postatori ai lunii
Costin
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
titus08
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 
schiopuion
Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_lcapPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_voting_barPosta Romana - Informare TVA colete extracomunitare I_vote_rcap 

Google PageRank
Powered by MyPagerank.Net
Informatii trafic
Google bot
Schimb

Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare

In jos

Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare Empty Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare

Mesaj Scris de Costin Mar 9 Noi 2021 - 15:27

Taxa pe valoarea adăugată pentru bunurile achiziționate din spațiul extracomunitar va fi plătită de către client o singură dată.

Acest lucru este posibil după ce specialiștii Companiei Naționale Poșta Română (CNPR) au dezvoltat o opțiune tehnică de integrare a aplicației deja funcționale a companiei, cu aplicația autorității vamale, fapt ce permite acum operatorului public poştal să prelucreze în timp real datele electronice referitoare la trimiterile poștale.
Astfel, din data de 20 octombrie 2021, clienții care au plătit taxa pe valoarea adăugată în momentul achiziției bunurilor, nu vor mai fi nevoiți să plătească TVA și la momentul vămuirii. De asemenea, devine obligatorie depunerea unei declarații vamale electronice cu set redus de date pentru toate mărfurile comandate în afara Uniunii Europene.
Mai precis:

  • În cazul trimiterilor poștale cu valoare redusă (sub 150 euro), devine obligatorie depunerea unei declarații vamale electronice cu set redus de date (DVSRD) pentru toate mărfurile comandate în afara UE (inclusiv pentru bunurile fără caracter comercial expediate de la o persoană fizică către altă persoană fizică, având o valoare de până la 45 EUR sau pentru trimiterile de tip IOSS, cu TVA plătit la sursă), folosirea formularului poștal CN22/CN23 ca declarație vamală nemaifiind posibilă după această dată. Excepție de la această regulă fac bunurile supuse accizelor sau restricțiilor, pentru care se face o declarație vamală cu set complet de date, în sistemul informatic vamal.

 

  • Dacă taxa pe valoarea adăugată a fost plătită în momentul achiziției bunurilor, TVA nu va mai trebui plătit din nou. Odată cu dezvoltarea de către specialiștii Poștei Române a opțiunii de integrare a aplicației deja funcționale a CNPR cu aplicația autorității vamale (în lipsa opțiunii system-to-system a aplicației Direcției Generale a Vămilor), Poșta Română poate prelucra informatic datele electronice referitoare la trimiterile poștale, aplicația vămii validând în mod automat numărul IOSS, iar clienții nu vor mai fi nevoiți să achite TVA de 2 ori, deoarece costul aferent TVA a fost plătit în momentul achiziției bunurilor. Orice formalitate suplimentară la import poate crește tariful serviciului de vămuire și întârzia livrarea trimiterilor la destinatari.

 

  • Pentru toate trimiterile se aplică în mod automat cota de TVA de 19%. Începând cu data de 1 octombrie 2021, Posta Romana utilizează mecanismul special prevăzut pentru operatorii poștali, pentru declararea și plata TVA la import, pentru bunurile cu valoare redusă (sub 150 euro), introdus în codul fiscal prin Ordonanța de Urgență nr. 59/2021. În temeiul mecanismului special, este permisă utilizarea sistematică a cotei standard de TVA (19%), pentru a facilita procesul de declarare la vamă de către Poșta Română, în calitate de reprezentant al destinatarilor. Cursurile de schimb valabile sunt cele din prima zi lucrătoare a lunii octombrie, aplicate de la data de 1 ianuarie a anului următor. Rotunjirea cuantumului TVA la import se face la leu, prin majorare, când fracţiunea este egală sau mai mare de 50 de bani şi prin reducere, când fracţiunea este mai mică de 50 de bani.

 
Ce nu se modifică de la 20 octombrie 2021

  • TVA trebuie plătită pentru toate transporturile comerciale, indiferent de valoarea acestora (cu excepția bunurilor fără caracter comercial expediate de la o persoană fizică către altă persoană fizică, având o valoare de până la 45 EUR). De la 1 iulie 2021, scutirea de TVA pentru transporturile mici trimise din afara UE (adică țări terțe) nu mai este valabilă. Scopul modificării legislative la nivel european este de a reduce frauda TVA și de a asigura condiții concurențiale egale pentru companiile din UE în comparație cu companiile din țările terțe.
  • Pentru calculul TVA, la valoarea bunului comandat se adaugă costurile de transport. Reiese că, pentru un bun comandat într-o țară terță, având valoarea de 35 Euro și costul de transport de 15 Euro, TVA se calculează la valoarea de 50 de Euro.
  • Vor continua să fie îndrumate către oficiile cu asistență vamală:


  • trimiterile poștale, indiferent de valoare, având ca destinatari persoane juridice cu sediul la nivelul întregii țări, cu excepția Municipiului București și a Județului Ilfov (pentru acestea, formalitățile vor fi în continuare efectuate la nivelul Biroului de Schimb Internațional București);


  • toate trimiterile poștale (colete și EMS, poșta de scrisori: recomandate și trimiteri simple), având valoare peste 150 Euro, ai căror destinatari nu împuternicesc Poșta Română pentru efectuarea formalităților vamale;


  • Având în vedere modificările legislative survenite la 1 iulie 2021 și procesarea automatizată de către Poșta Română a trimiterilor poștale cu valoare redusă (sub 150 euro), serviciul de comisionariat vamal este disponibil doar în cazul trimiterilor poștale extracomunitare cu valoare mai mare de 150 euro adresate persoanelor fizice, în cazul trimiterilor poștale tip import-export efectuate de persoanele juridice, precum și în cazul trimiterilor poștale cu valoare mai mică de 150 euro selectate pentru analiza de risc, de către autoritatea vamală. În consecință, împuternicirile acordate Poștei Române se utilizează exclusiv în cazurile menționate mai sus.

 
Pentru mai multe informații despre noul regim de TVA pentru bunurile provenite din spațiul extracomunitar accesați și secțiunea specială de [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Sursa: https://www.posta-romana.ro/
Costin
Costin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 4365
Varsta : 59
Localizare : RO
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 11/11/2008

http://www.e-rusu.ro

victoras21 apreciază acest mesaj

Sus In jos

Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare Empty Re: Posta Romana - Informare TVA colete extracomunitare

Mesaj Scris de Costin Mar 9 Noi 2021 - 19:31

TVA și Modificări Vamale

 
1. De ce trebuie să plătesc TVA, dacă am comandat un produs cu o valoare foarte mică, de 1-2 USD?
R: Uniunea Europeană a implementat noi reguli de TVA pentru comerțul online, astfel că, începând cu data de 1 iulie 2021, toate bunurile importate din afara Uniunii Europene sunt supuse TVA. Excepție fac bunurile fără caracter comercial expediate de la o persoană fizică către altă persoană fizică, având o valoare de până la 45 EUR.
 
2. Trebuie să depun declarație vamală pentru orice bun comandat din afara Uniunii Europene?
R: Da. Toate trimiterile poștale cu valoare redusă, care intră pe teritoriul vamal al UE, inclusiv cele fără valoare comercială, trebuie să fie supuse unei declarații vamale electronice cu set redus de date (DVSRD) cu excepția bunurilor supuse accizelor sau restricțiilor, folosirea formularului poștal CN22/CN23 ca declarație vamală nemaifiind posibilă după această dată.
Bunurile supuse accizelor sau restrictiilor, precum si cele cu o valoare mai mare de 1000 EUR necesita depunerea unei declaratii vamale electronice cu set complet de date (H1) in sistemul informatic vamal RCDPS.
De asemenea, la nivelul Uniunii Europene au fost introduse noi cerințe vamale în materie de securitate și siguranță. Astfel, începând cu data de 1 octombrie 2021, toate trimiterile poștale sosite pe cale aeriană vor fi supuse unei analize vamale risc, pe baza declarațiilor sumare de intrare (ENS), depuse de operatorii poștali din țările de destinație.
 
3. Ce înseamnă bunuri fără valoare comercială?
R: Conform reglementărilor vamale în vigoare, nu sunt de natură comercială coletele care îndeplinesc, cumulativ, următoarele condiţii: 
- prezintă un caracter ocazional;
- conţin bunuri destinate exclusiv uzului personal al destinatarului şi al familiei sale; 
- conţin bunuri care, prin natura sau cantitatea lor nu sunt destinate comercializării; 
- sunt trimise de expeditor către destinatar fără nicio obligaţie de plată.
Atragem atenția asupra faptului că în cazul cumpărăturilor efectuate online (ex. Ebay, Amazon), expeditorul este, de cele mai multe ori, o persoană fizică, dar trimiterile poștale (îndeosebi trimiterile, format pachet mic) conțin bunuri de natură comercială (expediate către destinatar, cu obligație de plată). În consecință, este imposibil să se diferențieze trimiterile comerciale de cele necomerciale, în momentul prelucrării automatizate a trimiterilor poștale cu valoare redusă la nivelul Biroului de Schimb Internațional București, existând riscul neplății datoriei vamale la bugetul de stat. Pentru aceste considerente, trimiterile cu valoare redusă sunt tratate de Poșta Română ca trimiteri de tip e-commerce, purtătoare de TVA. În cazul în care considerați nejustificat cuantumul TVA stabilit la import (ex. bunuri fără valoare comercială expediate între persoane fizice cu valoare sub 45 euro), puteți solicita la adresa de e-mail [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link], invalidarea declarației vamale, cu condiția ca trimiterea să nu fi fost încă distribuită către dumneavoastră.
 
4. De ce se aplică în mod automat cota de TVA de 19% pentru toate trimiterile?
R: Începând cu data de 1 octombrie 2021, CN Poșta Română utilizează mecanismul special prevăzut pentru operatorii poștali, pentru declararea și plata TVA la import, pentru bunurile cu valoare redusă (sub 150 euro), introdus în codul fiscal prin Ordonanța de Urgență nr. 59/2021. În temeiul acestuia, este permisă utilizarea sistematică a cotei standard de TVA (19%), pentru a facilita procesul de declarare la vamă de către C.N. Poșta Română, în calitate de reprezentant al destinatarilor. Cursurile de schimb valabile sunt cele din prima zi lucrătoare a lunii octombrie, aplicate de la data de 1 ianuarie a anului următor. Rotunjirea cuantumului TVA la import se face la leu, prin majorare, când fracţiunea este egală sau mai mare de 50 de bani, şi prin reducere, când fracţiunea este mai mică decât 50 de bani.
Potrivit Codului Fiscal al României, baza de impozitare TVA la import este constituită din valoarea în vamă a bunurilorrespectiv prețul plătit sau plătibil pentru bunurile importate, la care se adaugă, costul transportului și al asigurării. Conform reglementărilor vamale comunitare în vigoare, în cazul mărfurilor expediate prin poștă, taxele poștale achitate până la locul de destinație se includ în valoarea - în vamă a acestor mărfuri.
 
5. De ce trebuie achitată taxa de 8 lei, chiar dacă nu se achită (din nou) TVA?
R: Taxa de prezentare la vamă în cuantum de 8 lei, prevăzută în reglementările poștale internaționale (Convenția Uniunii Poștale Universale), este percepută de C.N. Poșta Română S.A. pentru prelucrarea vamală a trimiterilor poștale cu valoare redusă, inclusiv cele fără valoare comercială sau cu TVA achitată la sursă. Așa cum menționam și mai sus, declarația vamală electronică pentru orice bun comandat din afara Uniunii Europene este obligatorie.
 
6. Cum s-a pregătit Poșta Română pentru aceste schimbări? Ce înseamnă acele mesaje ITMATT?
R: Pentru alinierea la cerințele vamale și fiscale la nivel european,  Poșta Română, la fel ca și restul operatorilor poștali desemnați la nivel european, și-a dezvoltat o soluție automată de procesare a datelor electronice referitoare la trimiterile poștale; întârzierea în integrarea acesteia cu vama s-a datorat exclusiv nefinalizării la timp a aplicației system-to-system, a autorității vamale.
Începând cu data de 1 iulie 2021, asemenea tuturor operatorilor poștali europeni, C.N. Poșta Română S.A. procesează automatizat trimiterile poștale cu valoare redusă, la nivelul Biroului de Schimb Internațional București, pe baza informațiilor standard, electronice, primite în avans de la operatorii poștali externi (mesaje ITMATT). Acestea conțin toate informațiile necesare (date despre expeditor, destinatar, descrierea și valoarea bunurilor, codul HS, costul transportului și/ sau asigurării, moneda în care s-a efectuat plata, numărul IOSS – dacă e cazul, etc.) efectuării declarațiilor vamale cu set redus de date (DVSRD), a analizei de risc vamale, în scopul securității și siguranței, precum și pentru stabilirea cuantumului TVA la import. Pentru aceasta, operatorii poștali au încheiat Acorduri Internaționale privind Schimbul Electronic de Date în Scopuri Vamale.
Recomandăm clienților care primesc trimiteri poștale din afara UE să verifice cu expeditorul (comerciantul online) ca acesta să completeze corespunzător documentația vamală electronică, pentru fiecare trimitere poștală în parte.
De asemenea, atragem atenția asupra faptului că trimiterile poștale care nu sunt însoțite de documentația vamală electronică (ITMATT) sau de formularele poștale în format fizic CN22/CN23, atașate la trimitere și completate corect și complet, vor fi returnate la expeditor.
 
7. Ce înseamnă trimiteri IOSS și cum sunt ele prelucrate?
R: Trimiterile poștale sosite la import, în regim IOSS, sunt acele trimiteri pentru care TVA a fost achitat la sursă, în momentul achiziționării produsului. Aceste trimiteri beneficiază de scutire de TVA, întrucât vânzătorul este responsabil de colectarea TVA de la consumatorii din UE. Conform procedurilor vamale, acestea trebuie declarate la vamă, în vederea punerii în libera circulație în sistemul informatic vamal, respectiv pe baza declarației vamale electronice cu set redus de date (DVSRD sau H7).
Numărul IOSS trebuie menționat în declarația vamală și verificat automat în sistemul informatic. În situația în care numărul IOSS este valid, se consideră că TVA a fost plătită la momentul efectuării comenzii, iar la data punerii în liberă circulație se aplică scutirea de TVA. În cazul în care numărul IOSS nu este valid sau nu este furnizat, scutirea de TVA nu poate fi acordată și, în consecință, TVA va fi percepută la import.
Trimiterile poștale sosite la import în regim IOSS sunt identificate de Poșta Română exclusiv după nr. IOSS prezent în mesajele standard electronice (ITMATT), la câmpul "Sender - Id reference". În absența informației electronice referitoare la nr. IOSS transmisă de operatorul de origine, trimiterile respective sunt procesate ca trimiteri purtătoare de TVA. Acesta este modul de lucru agreat la nivel internațional între operatorii poștali desemnați, ținând cont de necesitatea asigurării securității informațiilor legate de IOSS și  prevenirea tentativelor de fraudă.
Mesajele standard, electronice, prevăzute în legislația internațională sunt singurul canal securizat pentru transmiterea între operatorii poștali a informațiilor referitoare la tranzacțiile efectuate în regim IOSS de către vânzătorii online, respectiv comunicarea numărului IOSS (strict confidențial). Orice altă modalitate de comunicare a acestui număr IOSS (ex. e-mail, pe buletinul de expediție (pe trimitere) cu scopuri vamale, nu este recunoscută din punct de vedere poștal la nivel internațional, nerespectând condițiile de confidențialitate a datelor și neputând fi integrată în mod legal, în fluxul operațional poștal.
În cazul în care vi s-a solicitat de către Poșta Română să plătiți TVA la import, iar dvs. așteptați o trimitere poștală fără TVA (tip IOSS), care nu a ajuns la subunitatea vamală cu asistența vamală, în vederea efectuării formalităților vamale la import, vă rugăm să contactați vânzătorul online pentru clarificări. Posibile cauze:

  • Vânzătorul online sau operatorul poștal de origine nu a inclus TVA în prețul de vânzare;
  • Vânzătorul online sau operatorul de origine nu a transmis către Poșta Română numărul IOSS în mesajele standard, electronice, tip ITMATT, respectiv nu a declarat tranzacția în regim IOSS.


În aceste situații vă puteți adresa vânzătorului online pentru recuperarea TVA. Documentele solicitate pentru rambursare sunt următoarele:
- Copie a facturii eliberată de Poșta Română, pentru sumele achitate la ridicarea trimiterii (cu nr. de tracking și cuantumul TVA achitat).
- Copie a AWB-lui de trimitere.
                  
8. De ce sunt, în continuare, întârzieri la prelucrarea trimiterilor poștale?
R: Pot apărea întârzieri în efectuarea formalităților vamale la import, în cazul trimiterilor poștale cu valoare redusă, cauzate de faptul că expeditorii (comercianții online) nu furnizează poștelor de destinație documentația electronică corespunzatoare pentru declararea la vamă a trimiterilor poștale (informații electronice lipsă sau incomplete). Poșta Română trebuie să se conformeze cerințelor vamale în vigoare, privind efectuarea analizei de risc la intrare și declararea la vamă.
Recomandăm clienților să se asigure că bunurile expediate nu sunt considerate interzise/restricționate la importul în România. În cazul acestor bunuri, este posibil ca autoritatea vamală să solicite informații/documente suplimentare și depunerea unei declarații vamale electronice cu set complet de date (H1) în sistemul informatic vamal RCDPS sau să dispună reținerea bunurilor în vederea confiscării.
Conform reglementărilor vamale la nivel național, persoanele fizice pot introduce în țară bunuri fără caracter comercial în limitele și în condițiile prevăzute de lege. Calificarea produselor ca fiind pentru uz personal sau obiectul unei operațiuni economice se realizează de către autoritatea vamală, la momentul efectuării operațiunilor de vămuire, pe baza valorilor, cantităţilor acestora și a frecvenței coletelor primite de către destinatari.
Totodată, este interzisă introducerea în România a mărfurilor care aduc atingere unui drept de proprietate intelectuală (mărfuri contrafăcute sau mărfuri pirat), și care, prin cantitatea ori natura lor sugerează că sunt introduse în scop comercial. Totodată, este interzis importul anumitor categorii de bunuri sau materiale al căror transport prin poștă este interzis sau restricționat, precum armele de foc reale sau imitație și părți ale acestora, explozivi şi muniție, rămășițe umane, materiale pornografice, animalele vii, droguri sau materialele inflamabile/toxice etc.
Tentativa de import pe cale poștală a acestor bunuri se soldează cu reținerea trimiterii poștale de către organele vamale și poate atrage răspunderea penală, fiind sancționată potrivit legii. Lista completă cu obiectele interzise sau admise condiționat la importul în România, se regăsește pe site-ul C.N Poșta Română [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link].
 
9. De ce, în cazul unor trimiteri, trebuie achitată taxa de 20 de lei și nu cea de 8 lei?
R: Trimiterile poștale cu valoare redusă selectate de autoritatea vamală, la analiza de risc presupun formalități vamale suplimentare (avizare destinatar, solicitare documentație vamală suplimentară) și implicit costuri suplimentare ale operațiunii, întrucât astfel de situații nu presupun prelucrare automatizată a datelor, ci prelucrare manuală, bucată cu bucată. În aceste situații se va aplica tariful de comisionariat vamal, în cuantum de 20 lei/trimitere.
 
10. Pot achita TVA și alte taxe cu cardul bancar, la oficiul poștal?
Plata taxelor de import şi a altor taxe (TVA) se poate efectua în principal, în numerar, dar și cu card bancar la oficiile poștale cu asistență vamală, în care au fost deja instalate terminale POS (ale autorității vamale), cu eliberarea chitanței vamale.

 
11.  Pot sa declar eu insumi bunurile cu valoare redusa primite prin trimiterile postale sau sa numesc un alt reprezentant decat Posta Romana in fata autoritatilor vamale?
Da. In cazul in care nu doriti ca Posta Romana sa efectueze declaratia vamala cu set redus de date DVSRD-H7 in cazul trimiterii postale sosita pe numele Dumneavoastra, puteti sa declarati bunurile in persoana la autoritatea vamala sau sa numiti un alt reprezentant vamal decat Posta Romana.
Informatii suplimentare privind DVSRD-H7 precum si lista reprezentantilor acreditati sa functioneze in calitate de comisionari vamali pe langa birourile vamale din toata tara se regasesc pe site-ul D.G.V.-A.N.A.F. [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
In cazul in care nu doriti ca Posta Romana sa efectueze declararea trimiterilor postale cu valoare redusa care urmeaza sa soseasca pe numele Dvs., va rugam sa efectuati o solicitare scrisa la adresa de e-mail: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link], cu urmatorul continut:

  • Nume si prenume destinatar
  • Adresa destinatar inscrisa pe trimitere
  • Precizez ca nu doresc sa fiu reprezentat de Posta Romana pentru efectuarea declaratiei vamale cu set redus de date DVSRD-H7 pentru punerea in libera circulatie a trimiterilor postale cu valoare redusa


Dupa inregistrarea solicitarii, toate trimiterile postale care vor sosi in viitor pe numele Dvs. vor fi indrumate catre subunitatea postala cu asistenta vamala unde va revine sarcina sa declarati bunurile in sistemul informatic vamal, in persoana sau printr-un reprezentant vamal, altul decat Posta Romana.


Sursa: https://www.posta-romana.ro/ 
Costin
Costin
Admin
Admin

Numarul mesajelor : 4365
Varsta : 59
Localizare : RO
Stare de spirit : optimist
Data de inscriere : 11/11/2008

http://www.e-rusu.ro

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum