TRANSLATE
Publicitate
Anunturi
Publicitate
Top postatori
Costin (4688) | ||||
titus08 (1660) | ||||
Florinel TV (729) | ||||
stanley (728) | ||||
Bughiu (636) | ||||
fox (368) | ||||
petriangabor (228) | ||||
ionica68 (160) | ||||
necula.vasile (159) | ||||
coconut (114) |
OUG174/2008 modifica legea de protectie a consumatorilor
Pagina 1 din 1
OUG174/2008 modifica legea de protectie a consumatorilor
Prin amabilitatea domnului Mihai Raileanu (LocalServ) , coleg pe grupul "Depanare" , va aduc la cunostinta o noua prevedere care afecteaza direct activitatea de service :
" (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. "
OUG intra in viguare in data de 27 dec 2008.
Textul complet al OUG poate fi descarcat de aici : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Ce parere au lanturile de magazine si importatorii ?
Nu ar trebui creat un ghid mai strict de evaluare a defectelor in vederea eliminarii celor care nu sunt imputabile producatorului / importatorului ?
Ma refer aici in special la cazurile in care aparatele sunt afectate de socuri ale retelei de alimentare .
In practica este destul de greu de demonstrat unui om fara niciun fel de cunostinte de fizica ca aparatul a primit curent cu "noduri" ...
Ma gandesc la o lista de verificari din care sa reiasa clar cauza , atunci cand este posibil .
Personal , fotografiez tot ce pare a fi discutabil pentru a putea sustine o anumita decizie .
Inchipuiti-va ca am primit la sfarsit de noiembrie un TV traznit in vara . Clientul a recunoscut in final ca "a crezut ca tine" .
" (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord, in scris, intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilita nu poate depasi 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului. "
OUG intra in viguare in data de 27 dec 2008.
Textul complet al OUG poate fi descarcat de aici : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Ce parere au lanturile de magazine si importatorii ?
Nu ar trebui creat un ghid mai strict de evaluare a defectelor in vederea eliminarii celor care nu sunt imputabile producatorului / importatorului ?
Ma refer aici in special la cazurile in care aparatele sunt afectate de socuri ale retelei de alimentare .
In practica este destul de greu de demonstrat unui om fara niciun fel de cunostinte de fizica ca aparatul a primit curent cu "noduri" ...
Ma gandesc la o lista de verificari din care sa reiasa clar cauza , atunci cand este posibil .
Personal , fotografiez tot ce pare a fi discutabil pentru a putea sustine o anumita decizie .
Inchipuiti-va ca am primit la sfarsit de noiembrie un TV traznit in vara . Clientul a recunoscut in final ca "a crezut ca tine" .
Subiecte similare
» OUG 44/2008
» Protectie la inversarea polaritatii
» Legea lui Ohm
» Calitatea si legea lui Ohm
» De ce nu-i buna legea Cojocaru ?
» Protectie la inversarea polaritatii
» Legea lui Ohm
» Calitatea si legea lui Ohm
» De ce nu-i buna legea Cojocaru ?
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum