TRANSLATE
Publicitate
Anunturi
Publicitate
Top postatori
Costin (4689) | ||||
titus08 (1665) | ||||
Florinel TV (729) | ||||
stanley (728) | ||||
Bughiu (636) | ||||
fox (370) | ||||
petriangabor (235) | ||||
ionica68 (160) | ||||
necula.vasile (159) | ||||
coconut (115) |
Masa de lucru
+2
cipriancălin
genugeo85
6 participanți
Pagina 1 din 1
genugeo85- Numarul mesajelor : 10
Varsta : 66
Localizare : Craiova
Data de inscriere : 10/03/2016
Re: Masa de lucru
Mai impresionantă decât cea de mai sus! Aveți ceva dotare, iar sertarele cu piese mă fac invidios! La mine e o harababură în piese, mamă-mamă!
Bine, eu sunt plezirist(hobby-ist) în ale electronicii(sunt de fapt inginer mecanic)...
Bine, eu sunt plezirist(hobby-ist) în ale electronicii(sunt de fapt inginer mecanic)...
genugeo85- Numarul mesajelor : 10
Varsta : 66
Localizare : Craiova
Data de inscriere : 10/03/2016
;-)
Sertarasele sunt o mica parte... la mine masa trebuie sa produca, cu asta ma ocup.
Ei, se mai aduna una-alta pe masa, da` saptamanal trebuie scapat de ce-i in plus. Uneori si mai des, cand am in lucru televizoare cat masa.
Am motive sa ma bucur ca pe forum vin oameni pasionati, "plezirist"-i.
Sa auzim de bine!
Cu stima!
Sertarasele sunt o mica parte... la mine masa trebuie sa produca, cu asta ma ocup.
Ei, se mai aduna una-alta pe masa, da` saptamanal trebuie scapat de ce-i in plus. Uneori si mai des, cand am in lucru televizoare cat masa.
Am motive sa ma bucur ca pe forum vin oameni pasionati, "plezirist"-i.
Sa auzim de bine!
Cu stima!
Foarte bine pus la punct laboratorul dumneavoastra.Felicitari si sa-l folositi sanatos!
cipriancălin- Numarul mesajelor : 4
Varsta : 43
Localizare : Arad
Data de inscriere : 07/03/2017
Costin apreciază acest mesaj
cipriancălin a scris:... Felicitari si sa-l folositi sanatos!
Multumesc mult!
Sanatate si sa auzim de bine!